佛系小兔子

尘世多烦忧,兔子很担忧
望还能是一只欢脱的兔子叭
SOS - End of the World

爱惨了Fukase的少年音了❤❤❤❤❤
『Don't you let your heart grow numb to everyone
是否你任心继续冷漠麻木?
Oh child, listen to the "sound of silence"
噢 孩子聆听无言的沉默
Saving someone else means saving yourself
拯救他人也是救赎自我
It's true, and I'm sure you know it too
这是真相 我确信你也明白
Don't you let your heart grow numb to everyone
是否你任心继续冷漠麻木?
Oh child, listen to the "sound of silence"
噢 孩子聆听无言的沉默
Saving someone else means saving yourself
拯救他人也是救赎自我
It's true, and I'm sure you know it too
这是真相 我确信你也明白
Now I'd like to thank you for staying by my side...
我得感谢你不变的陪伴』

评论

热度(7)